Followers

Wednesday, April 15, 2015

Soleminization


9 Januari 2015, hari yang paling sibuk! HAHA Tak sangka akan sesibuk tu, sebab tak pernah lagi handle manemane wedding. But its my wedding right? So, i should be busy right? HAHA Like seriously memang busy la harituu. Macam macam jadi okayyy. Memang bnyak dugaan betul laa mase tu.

Kek hantaran saya disponsor oleh GF abang saya. Paling takboleh terima, orang tu cakap dia kate dia TAKDE KOTAK KEK! Can you imagine? Tak pernah la pulakkk beli kek takde kotak. Tak masuk akal langsung! Mase tu dah malam kot. Kedai semua dah tutup dah, mane nak cari kotak? Besoknya dah nak nikah. Memang stress gila masa tu! Dah la kek not so cantik at all. Memang sakit hati gila okay. Besok pagi pagi terus pegi cari bakery shop beli KOTAK KEK and bunga bunga comel utuk re-decorate kek tu. So, satu masalah dah settle. 


so this is the cake after re-decorate

So, masa nikah ni semuanya buat sendiri. Hantaran kitorg buat sendiri, baju nikah mak saya buat. Cuma makanan sponsor dari makcik saya and mak mertua saya HIHI Alhamdulillah semuanya berjala lancar. Takde ape pun yang lain macam HIHI. Saya dan suami selamat dinikahkan dengan sekali lafaz. 

Close-up detailing baju nikah & henna :)

My bridesmaid of the day :)

Husband & Wife :*

Thanks for reading , Leave your comment please :)

No comments:

Post a Comment